Často kladené dotazy

Na této stránce naleznete odpovědi na vaše nejčastější obecné dotazy, názory a připomínky, které nám zasíláte. Pokud máte dotazy ke konkrétní objednávce nebo chcete pomoci s řešením reklamace, napište nám na info@elektromedia.cz nebo reklamace@elektromedia.cz nebo volejte na 848 300 404. Pokud máte dotaz ke konkrétnímu produktu, rovněž zalšete váš dotaz na info@elektromedia.cz nebo volejte na 848 300 404. Děkujeme za pochopení.

  • Jaká je dodací doba produktů označených jako skladem?

    Zboží uvedené na stránkách jako skladem obvykle dodáme do dvou pracovních dnů. Můžete také využít služby Dnes objednáte, zítra dodáme!

  • Jaký je termín dodání, když není uvedena dostupnost zboží?

    Informaci o dostupnosti zboží vám poskytne náš obchodní specialista, který vás bude kontaktovat do 1 pracovního dne ode dne vytvoření objednávky. Je-li zboží skladem u dodavatele, bývá jeho termín dodání do 4 pracovních dnů.

  • Je možné nákup na splátky vyřídit přímo na vaší prodejně?

    Ano. Nákup na splátky můžete realizovat přímo na našich kamenných prodejnách v Praze nebo v Tachově.

  • Je možné osobně si prohlédnout zboží, které si chci zakoupit?

    Ano, rádi vám zboží podrobněji představíme na naší prodejně v Tachově a v Praze (Galerie Butovice), pokud je aktuálně vystaveno.

  • Když si objednám zboží ve večerních hodinách třeba ve 21:00, tak kdy mi bude zboží dodáno?

    Doba dodání zboží záleží na tom, zda-li je objednaný produkt skladem. Zboží vám může být dodáno již následující den anebo obvykle do dvou pracovních dní.

  • Lze platit i v hotovosti při převzetí zboží, které bylo dovezeno doručovací službou?

    Ano, lze. Veškeré detaily o možnostech dopravy najdete na stránce způsoby dopravy a platby.

  • Máte otevřeno na prodejně v Tachově i o víkendu?

    Ano, otevírací doba kamenné prodejny v Tachově je i v sobotu od 8:30 do 12:00 hod. Dále jsme tu pro vás každý pracovní den od 8:30 do 17:00 hod. Kompletní informace o prodejně v Tachově naleznete v sekci otevírací doba.

  • Odvážíte staré spotřebiče?

    Ano, odvážíme. Přečtěte si detaily o službě odvoz starého spotřebiče.

  • Podmínky poskytnutí úvěru občanům EU

    Je možné u vás nakupovať na splátky aj v prípade, že trvalý pobyt nemám v Českej republike? Ďakujem.

    Ano, je to možné. Podmínky poskytnutí úvěru občanům EU najdete na stránce Splátkový prodej.

  • Při objednání více druhů zboží najednou (myčka, sporák, atd), bude se dopravné počítat za každý jednotlivý kus, nebo je stanoven nějaký paušál?

    Pokud vytvoříte jednu objednávku na různé zboží (lednice, pračka, sporák atd.) je dopravné započítáno paušální částkou.

  • Při odstoupení od smlouvy je možné zboží vrátit osobně na vaši prodejnu v Praze nebo je nutné ho zaslat do Tachova?

    Při odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží je možné zboží vrátit na kterékoliv naší pobočce.

  • Zboží označené jako skladem si můžu vyzvednout na prodejně v Praze?

    Zboží označené jako skladem máme k dispozici buď na centrálním skladě nebo na dílčích skladech v Praze či v Tachově. Před vyzvednutím zboží na prodejně si pro jistotu ověřte skladovost zboží telefonicky na čísle 848 300 404.

Zadání dotazu




Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.

Bok levý
Bok pravý